Subject: FW: Sissesõidu seadustamine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Nov 2023 14:48:14 +0200

Tere,

Palun registreerida pöördumine.

Nõo vald, Nõgiaru küla, Männitiigi kinnistu juurdepääsu seadustamine,
Riigitee 22192.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Marko Aarna <[email-masked]> On Behalf Of Marko Aarna
Sent: Monday, November 13, 2023 1:57 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Sissesõidu seadustamine

Tervist!

Mu vend andis mulle kontakti.

Kirjutan seoses ebaseadusliku sissesõidu rajamisega Männitiigi ja
Vahtramäe kinnistule.

Kunagi ammu anti mingil põhjusel mulle ja mu vennale kahepeale üks kitsas
sissesõit, mis ei pädenud peale kinnistute eraldamist kuidagi ning ehituse
ajal ei pääsenud rasketehnika kuidagi manööverdama.

Seetõttu rajasime tookord kiiruga oma kinnistutele ligipääsu ning selle
seadustamine ununes täielikult.

Nüüd saime Transpordiametilt nõude selgitusteks ja uurin, kas oleks
võimalik selle sissesõidu dokumendid korda ajada. Tehniliselt on see
tehtud õigesti kasutades õige fraktsiooniga materjale, kihtide
eraldamiseks tekstiili ning ka truubitoru on piisava diameetriga(pikkus
lihtsalt erineb.

Tagasisidet oodates,

Marko Aarna
Tegevjuht, Aarna Ehitus

+372 5301 3214 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>